June 8, 2010

8/6/2010


andai itu yang berlaku dalam hidup ini...
ade saje yang tidak kena perilaku ku pada mate org disisiku..
apbila ingn mengucapkan kate2 kbnran dri bbir ini...ade saje yg mmbngkang....
apbila ingn saja dri ini bermnje dan bergembire...ade jugak insan2 yg mncemburui kelakuanku...
aneh sungguh hidup ini...ade saje keadaan dan kejadian yg akn mmbuat org laen berasa tdk seronok r jeles ngn ape yg ku lakukan..
pda mle ye..hmpir lemah jugak tok aku menruskn perjuangan hidup ini....dgn keberadaan org2 yg menyayangiku...ku gagahkn jua tok mereka...
ku mengucapkn terima kasih pd mereka...teme kasih kerna selalu ade tok driku.......kn ku bls sgale jase2 mereka dgn kejayaanku pd mse dpn klak.....ku ingnkn org yg mmbntu ku slme ini hidup dlm bhgia disisi org yg mreka syg...hidup gmbire...hidup dlm dunia mereka sendiri...
alngkah indh ye hidup ini klu diibrtkan seperti dlm novel2 cnte....penuh dgn kgembiraan, kmnjaaan,sikap syg menyayangi....dan yg pling indh skali hidup dlm cite novel ini, sekiranye pengakhiran sesebuah novel itu, berakhir dgn kabahgiaan..masing2 gmbire nagn psangn ye....
wah.......
bolehke aku mmpunyai hidup seperti itu???
boleh ke aku tempuhi dugaan yg mndtg pde mse dpn nnti???
dan yg paling pnting...masih adekah insn yg ingn menyayangi driku ini???

2 comments:

  1. Ariz -Legend Devil-June 9, 2010 at 2:35 PM

    Maafkn aku utk sgale ksalahan ku...maaf krane aku x dpt m'nunaikn janji2 ku...
    Maaf krane aku x dpt m'bt dirimu bahgie.. Maaf krane slame ini aku hye m'nyakitkn n m'lukekn ati n prasaan mu..
    Utk t'akhir kali nye...maaf kn aku ats klemahan driku..

    ReplyDelete
  2. terima kasih slame ini kamu menjagaku..
    walaupun hanya sebentar, akanku hargainye setiap detiknye...
    terima kasih untuk segala kenangan2 yang telah byk kte lalui..
    dan aku juga ingn meminta maaf sekiranya ade slah silapku yang dulu yg mmbuatkn drimu skit ati dan terluka....
    terima kasih atas segala...

    ReplyDelete

Search This Blog