June 14, 2010

siapakah dye?

ketika itu....aku msh tidak knl akn dirnya...malahan aku tidak tahu ape2 pun dlm dunia nie....hanya yg aku tahu, aku sdh memski 1 dunia bru bgi driku...tubuhku kcl...gebu....n of cos lh jugak comey....hihihii...
kehadirannya kadng kala membuatkn ku bersa bingung sebntr...siapakah dye yg slalu ade disisiku...dye slalu ade tatkala ku menangis...tatkala parentsku sibuk.tatkala aku jatuh ketika ingn berjln...
haihhhh..pada mulanya ingn saja ku bertanya pd ibuku...siapakah dye sebenrye....tpi apkan dye, aku sendri pd ketika itu tidk tahu ingn bertnya bagaimana pd ibuku...
lama-kelamaan aku mula biase dgn khdrnnya...aku mule slesa dgn drinya...hari mkn ari aku mmbsr disisi nya...
ketika itu aku rse bhgia sgt2....ingin saja masa berhenti saat itu...
tpi apekan daya, ade yang lbh menyayanginya....
dye meningglkn ku buat slme ya..ketika itu aku bru saja ingn mengenali dunia ini dgn lbh jauh...aku ingnkan dye disisku...tpi kini smua itu sma sekali tidk akn berlaku...
kini....tanpe dye disisiku...aku rsekn seperti aku khlngan sbhgn dripada hidupku.....
ku lalui hidupku seperti biase, wjh yg ceria, gmbre, enjoy dgn hidupku...tpi tdk siape tahu jauh dlm lubuk atiku..aku rindukan kehadirnnya dlm hidupku seperti dulu...

dulu dan sekarang tidak akn sma lgi seprti dulu..
akan ku anggp itu smua sbagai knanganku yg pling indah....

1 comment:

  1. kamo adew khlgn owg tersyg kewp?
    msty cdey an..sy smpti tuk awk..
    hope awk tabah..namo pk2 ag.
    edop msty troskn an..
    still rmai ag yg prlu kn owg cm awk.. :)

    ReplyDelete

Search This Blog