June 26, 2010

khdirannya dlm hidupku hanyalh seketika....

dye dtg menghampiriku tanpe sendri aku sedari.....dye mula rapt ngn driku.....ade sje topik2 yg ign dibualkan bersma nye...aku mula rse yg dye mula mmhami diriku dri mase ke mse...ku rsekn begitu jua dgn drinya......alangkah tdk ku sngka ikatn yg mulai terjalin ini akn mengubh serba sedikit tntg khidupanku...aku mula berubh....ku rsekn aku mulai mencri2 pengenln driku yg dlu....
kerna kursekn smkin lme ku hidup dlm perjlnn hidup, ku rsekn aku hlg smue itu.. aku mulai hlg dlm godaan setiap ape yg berda di sekelilingku...
kerna kehadrn nye lh aku mulai mncri kmbli siapakh aku sbnarnya....
akn ku ucapkan terima kasih pdnya tatkal berjumpe klak...itu semua hanyalh insyALLAH...
kerna dye sdh tidk lgi berda berdktn dgnku...
dye tlah pergi berjuang dmi mneruskn hidupnya pd mse dpn klak.....
akn ku doakn setiap perjuangan nya....
alangkah dye tau smue ini....
akn ku hargai setiap mse dan perbuatn nya terhdpku slme dye bersame ku...
di saat dye pergi ini aku mulai merindui khdrnnya disisku...
adoih.......knape lh stiap kali ade sswrang yg mula rapt dgnku pasti akn tgglknku kswrngn lgi.....
aku mulai tdk phm dgn stiap perjlnn hidupku...
jgnlh dye pergi melupakan khdrnku yg pernh singgh dlm hidup nya slme perknln kmi....

6 comments:

  1. kcewe nga sseowg kewp??
    klu syg shama dya ugkap kn trus jew..
    lau smpn ag pdih,dya trma @ x 2 blkg cte
    bia dya tao ap yg tersmpn d aty kamu..mne tao cnta kamu terbls kelak :)

    ReplyDelete
  2. sye x kcewa dgn sswrang..tpi just sdeh kerna ditgglkn dgn orang yang bru nk rpat dgn sye...
    terima ksih untuk nsht ye k...
    ape pun kami msh rapt melalui cre laen...
    n terima ksih kerna selalu menjenguk ke blog ini..
    harap dpt komen yang lbh baek pd mase dpn klk ye wak...

    ReplyDelete
  3. spe dya wk??
    awk bwu knl dya bpa lmea??
    same2 wk..sye sudi berkgsi pape pn dgn awk.sy tao awk baek owg nye :)
    mybe dya ta bermksd na tggl kn awk.
    adew sbb laen kowt.mybe dya ase dya ta lyk untk owg cm awk..

    ReplyDelete
  4. dye ialah seorang yang ku hormati..
    knl ngn dye pun tak lah lama sgt tpi perkenalan kami tu dh mcm lme coz dye mesra dan peramah.
    dye mmg tak bermksd tok tgglkan sye swrang2. sebabnya dye ignin meneruskan perjalnn hidupnya dmi masa depn nye jugak..
    dah semua ye ditakdrkan mcm nie nk uat mcm mane...
    terima jelah ngn hati yg redha....
    insyaALLAH klu di izinkn-Nya kami akan berjumpa lgi...

    ReplyDelete
  5. I'Allah wk..jgn la cdeyh2 ya..
    edop ney byk cbran..kte kne trus kn gk wlupape un jd an.. :)
    adew hkmh d'sblk bnde tu kowt..kt x tao an..

    ReplyDelete
  6. ye btol ngn ape yg awk ckpkan tu..
    terima ksih tok advce tu..
    i'Allah sye akn hargai setiap detik hidup sye di ats bumi ini...
    enjoy ngn hidup kte sendri itulah bnda paling bermkne kn..
    btol tak????

    ReplyDelete

Search This Blog