July 7, 2010

ke mana 'mereka' menghilang????

mereka??? siapa mereka sebenar ya padaku? begitu bermkna kah?
haih satu perstu persoaln mula bertandang dlm kotak fikirnku...
'mereka' begitu dekat dgn ku slma ini.. aku menggmri stiap tingkah laku 'mereka'..yang slalu ceria..yang slalu ketawa riang hati...yang slalu senyum pd org2 diseklling mreka....
andai saja 'mereka' masih ada dsisi ku shingga skrang nie...akan aku simpn 'mereka' kekal dgn diriku...tpi apekan daya 'mereka' telah pergi mngglkan ku kswrangan........
ke mana 'mereka' mghlng???
adakah aku msh akan berjumpe dgn 'mereka' lgi????? 
'mereka' adalh sikap2 ku dan perilaku ku ketika zaman perskolahn dlu....dulu aku sntiasa ceria, ketawa, always senyum dan dkllilngi dgn org2 yang btol2 mgmbil brt tntng dirku...tpi kni sikap2 ku yang dlu itu tlh pergi mngglknku..sedikit dmi sdkit..
hari dmi hari...saat dmi saat.....adakah aku akn jdi periang sperti dlu lgi?????
adakah aku akn mnjdi org yg sma smula????
aku rasa semua itu agak musthil....kerana stiap perjlnn hidup yg ku lalui pasti saja ada perubhn pada diriku..tidak kira perubhn yg baik mahupun sbliknya......
sedikit dmi sedkitaku mula berubh mnjdi org lain...kdg2 aku bersa sgt geram....bersa ingn sja aku mnjdi swrang knk2 kcil yg slalu cria dan gmbre melalui hari2nye tanpa sbrng mslh yng perlu dipikirkan.....
andai saja smua itu berlaku......
tapi apekan daya, hidup ini harus dteruskan...aku x boleh berpth kmbli ke msa lalu...
tntg 'mereka'??? mungkin 'mereka' akan kmbli pdku...mungkin dengn sndri nya....ataupun dgn bntuan org lain.........
di dlm stiap doaku stiap hari...ku pintakan 'mereka' kmbli pdaku...
aku ingn sekali mnjdi swrang yang ceria, always senyum....aku ingin mnjdi seperti dlu..
itulh impianku ku skrang...
mungkin plik tpi aku btol2 ingnknnya terjadi dlm hidupku......
ANDAI SAJA........

3 comments:

  1. people do will change..
    dan perubahan kaw ni..
    ehhh
    ekaw baru baligh ea??
    hahaa!! xD

    ReplyDelete
  2. amboi ko nie........
    mntg2 lme x jmpe ske btol knekn aku ye atok wan...
    hahahahha..
    lme x pggil ko mcm tu..
    nnek ftimah x tawlh ape kabo dyekn klcc tu..
    n teme ksh sggh ke blog op nie...n thx juga krne tgglkn komen...
    hihhihihi

    ReplyDelete
  3. hhe~ bole munyew awk jd cm dolu.stiap owg an akn mmbesa.so byk perkara akn b'uba.ta kn d'sbbkn dowg awk na jd pndiam..epy2 kn la dri nye :) namo cdeyh2..emm..nge~ lao kamo jd knk2 blk,spe na tules blog ney t.hehe..ilg tempat sye mmbce t..hik2

    ReplyDelete

Search This Blog