July 7, 2010

hari...jam....minit...saat...

1 hari nie aku hadapi pelbagai agenda yang tersendiri..agenda yang tidak terlalu istimewa...dan juga tidak terlalu buruk untuk aku hadapinya.....
1 hari ini rakan-rakanku bermeseg dgnku.. tetapi dlm kbykkn merka itu hanya swrng daripadanya yg boleh membuatku tenang dan gembira. tapi amat merugikan, dia telah tiada di sisiku saat ini....
amat perit sekali mnghdapi hari2 yang sering saja mnggnggu pemikiranku untuk memikirkan setiap satu persoalan yg muncul dlm kotak fikiranku setiap hari...
setiap hari, setiap saat, ada saja perkara yang aku pikirkan...tidak pernah sekali otakku berhnti untuk berfikir kecualilah ketika aku sdh dibuai mmpi2 indah di alam lain.....time inilh aku rasakan otkku sudh berhnti untuk brfkr untuk smntara waktu ini...
alangkah skiranya otk kita berfikir pada masa2 yg tertntu saja dan selebihnya kte gunekan ya untuk mrhtknya dgn aktiviti2 yg kurangkan berfikir...indhnya kn agakye........

3 comments:

  1. dya telah tiada d'cc awk??mksd nyewp??

    ReplyDelete
  2. Yup dye dh tiade dssi op..
    nk uat mcm mane kn..
    trpkse trima ye..
    lgipun dye prgi dmi kbaikan dye jugak...
    takpelh, dye x ade kat sni, op ttp truskn hidup op jugk dmi kbaikan op dan jugak smua org..
    btol tak ucuk??????

    ReplyDelete
  3. hehe..btoi2..namo ptus ase yewp..nge~ mne adew uuk..mntang2 daa tao titew ney sape.hik3..

    ReplyDelete

Search This Blog