July 21, 2010

betulkah tindakan ku...

btulkah tindakan aku mngmbil keptusan untuk menruskan perjlnn hidupku sendrian dan juga melalui sgala cbranku sndrian????
haih ntahlh aku sndri pun bengung dan keliru dgn perasaanku..bgaikan ada ombak yg mmusnhkn sgle prncgnku dulu. ape yang aku lakukan untuk msa depn klk??? adoihhhhh..mampu kah aku melaluinya sndrian??? mampukah aku memulakn sgla prncgn dulu lagi pd masa kni?? mampukah segalanya kmbli seperti dulu lgi??
segala persoalan ini akan mampir ke kotak pemikiranku di msa aku meluangkan masa bersama driku sendiri dlm masa ksibuknnku mlyani sgela permintaan, khndk2 dan juga arahn pensyarah2ku untuk semester ini....
di dlm aku mncri jln penyelesaian untuk sgala prsoalan yg timbul, aku yakinkn driku sendiri aku mmpu utk mngtasi sgla dgn berkat usaha dan juga dgn sgle kggihan aku utk mnruskan sgale perjuanganku dmi masa depan ku sndri. aku yakin aku mmpu untuk melakukan prncgn baru untuk mngatur cra hidupku agr lbh smpurna dan lbh teratur. dgn segala aktiviti ku untuk semester ini agak padat dan sendat, akan aku luangkan juga masa aku bersama dri ku sndri dmi kcriaan dan kbhgiaanku juga. aku tidak mahu hidup dlm keadaan yg terlalu pnt, terlalu tntion dgn sgla tugasan, lbh2 lgi dklilingi dgn perkara2 yg tidak mndtgkan mnfaat pada driku..
oleh itu aku perlu bjk mngaturkan seglanya smula...
INSYAALLAH dgn berkat dri kedua ibu bapaku, rakan2ku dan juga kpd sesiapa yg mngenali driku, ku hrpkn dgn berkat itu aku mmpu mnguruskan segalanya dmi masa depanku.
wasssalam

No comments:

Post a Comment

Search This Blog